قانون تامین اجتماعی

ماده ۲۶ قانون تامین اجتماعی


وظایف و اختیارات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به شرح زیر است:

۱- اجرای برنامه‌ ها و مصوبات شورایعالی هیئت مدیره.

۲- تهیه و تنظیم بودجه و برنامه و گزارش مالی و ترازنامه و پیشنهاد آن به هیات مدیره و تقدیم بودجه حداکثر سه ماه قبل از اتمام سال به شورای عالی.

۳- پیشنهاد تشکیلات سازمان با رعایت برنامه و بودجه مصوب به هیات مدیره.

۴- تصویب و انجام معاملات تا پنج میلیون ریال.

« ماده ۲۷ قانون تامین اجتماعی ماده ۲۵ قانون تامین اجتماعی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا