قانون تامین اجتماعی
ماده ۲۶ قانون تامین اجتماعی
وظایف و اختیارات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به شرح زیر است:
۱- اجرای برنامه ها و مصوبات شورایعالی هیئت مدیره.
۲- تهیه و تنظیم بودجه و برنامه و گزارش مالی و ترازنامه و پیشنهاد آن به هیات مدیره و تقدیم بودجه حداکثر سه ماه قبل از اتمام سال به شورای عالی.
۳- پیشنهاد تشکیلات سازمان با رعایت برنامه و بودجه مصوب به هیات مدیره.
۴- تصویب و انجام معاملات تا پنج میلیون ریال.
« ماده ۲۷ قانون تامین اجتماعی ماده ۲۵ قانون تامین اجتماعی »