قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
ماده ۳۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
وزارت راه و شهرسازی و کلیه شهرداری ها و دهیاری ها مکلفند در سطح شهرها، روستاها، راههای مواصلاتی و سایر اماکن عمومی، حداقل یک سوم ظرفیت اسمی سالانه تبلیغات محیطی که جهت تبلیغات فرهنگی در نظر گرفته شده است را به موضوع ازدواج، فرزندآوری، رشد جمعیت و تعالی نهاد خانواده اختصاص دهند.
تبصره – در اجرای این حکم، حداقل چهل درصد (۴0 %) از ظرفیت این ماده با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار نهادهای مردمی از قبیل گروههای جهادی و سازمان های مردم نهاد دارای مجوز که در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت می کنند قرار میگیرد.
« ماده ۳۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیتماده ۳۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت »